Ejeroplysninger/Kontakt

Mogens Niese PetersenNæstformand
Carsten Lindeberg BirnKasserer

Personoplysninger

Vi behandler de oplysninger, du giver os eller som vi indsamler, i overensstemmelse med gældende regler. Alle dine oplysninger behandler vi med respekt for oplysningernes fortrolighed og for dit privatliv.

Information om behandling af dine oplysninger

Havdrup Borgerforening er dataansvarlig for de oplysninger, vi modtager:

• I forbindelse med dit besøg på vores hjemmeside
  • Når du registrerer dig som medlem
  • Giver os et sponsorat
  • Abonnerer på vores nyhedsmail
  • Når du henvender dig til os

Personoplysninger er enhver form for information om en identificeret eller identificerbar fysisk person. Det vil sige alle former for oplysninger, der direkte eller indirekte kan knyttes til en person. Det kan f.eks. være for- og efternavn, en privat adresse, e-mailadresse.

Hvem har adgang til dine oplysninger?

Havdrup borgerforenings bestyrelse har grudlæggende kun adgang til de personoplysninger der blev oprettet ved tilmelding. Derudover benytter vi et antal systemer til administration og hjemmeside se nedenstående tabel med vores underdatabehandlere:

Behandler FunktionLandDatasikkerhed udenfor EUDatadeling
gigahost.dkHosting af hjemmeside Danmark
Webhotel filer, SQL data, backups og emails
DanmarkWebhotel filer, Database, backups og emails
Foreninglet APS Medlemstyring / opkrævning af kontingent / NyhedsbreveDanmarkPrivacy ShieldEmail, fornavn, efternavn, adresse, telefonnummer
NetsOpkrævning af kontingent DanmarkEmail, fornavn, efternavn
MobilepayOpkrævning af kontingent / SalgDanmarkTelefonnummer
Betalingsservice Opkrævning af kontingent DanmarkKonto oplysninger

Hvilke rettigheder har du?

Databeskyttelsesforordningen giver dig en række rettigheder, fx ret til at få oplysninger om vores behandling af dine personoplysninger (oplysningspligt), ret til indsigt og ret til berigtigelse.

Du kan anmode om indsigt i de oplysninger, som Havdrup borgerforening behandler om dig. Det betyder, at du har ret til at se de personoplysninger, vi har om dig, og at du har ret til at modtage oplysninger om, hvordan og hvorfor vi behandler oplysninger om dig.

Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde. Sletning af data betragtes som en opsigelse af medlemsskab.

Du har ret til at få rettet forkerte oplysninger om dig så hurtigt som muligt, og du har ret til at få tilføjet supplerende oplysninger, hvis oplysningerne er ufuldstændige.

Du kan læse om dine rettigheder hos Datatilsynet.

• At gemme dine indstillinger
  • Trafikmåling og statistik

Klagemuligheder

Du kan klage til Datatilsynet over Havdrup Borgerforenings behandling af dine oplysninger, hvis du mener, at behandlingen er i strid med databeskyttelsesforordningen. Har du spørgsmål kan du også tage kontakt til foreningen.

Havdrup Borgerforenings privatlivspolitik er senest opdateret 20. april 2022.